De Professionele Dienstverlener - 15-12 GAAT DOOR!
Steeds belangrijker wordt de communicatie tussen de bestrijdingstechnicus en de klant. Om het communicatie proces soepel, duidelijk en professioneel te laten verlopen hebben wij een training ontwikkeld die de bestrijdingstechnicus het onderstaande leert.
In deze communicatie training leert u het volgende.
Nut & noodzaak van de training:
- Inzicht krijgen in je rol als professionele dienstverlener.
- Inzicht krijgen in het communicatieproces en hoe dit positief in te zetten.
- Hoe speel ik in op de verwachting
- Versterken van het imago van een organisatie.
- Leren adviserend te zijn bij klanten.
- In een klantgesprek een goede vertaling kunnen maken
naar productkenmerken en dienstverlening.
Inhoud:
- Klantbeleving
- Beeldvorming
- Communicatie
- Beïnvloeden/beïnvloed worden
- Duidelijk informeren
- Omgaan met vragen & klachten
Doelgroep:
Deze training is er voor iedereen die op een hoger niveau wil acteren binnen de plaagdierbranche. Gediplomeerde bestrijdingstechnicus en iedereen die zijn of haar functie op een professionelere manier wil of moet invullen.
Werkwijze:
Gedurende de training zal de theorie regelmatig worden afgewisseld met praktijkoefeningen. De trainer zal de praktijkoefeningen laten aansluiten op de dagelijkse praktijk.
Nascholingspunten/-dagdelen:
25 nascholingspunten voor gediplomeerde bestrijdingstechnici.
Planning
Deze nascholing vindt plaats op vrijdag 15 december 2023 van 8.00 – 15.00 uur in Bodegraven. Er zijn nog plaatsen beschikbaar dus geef je snel op via onze website www.spa-bv.nl bij “Plaagdiermanagement”.
Mochten er nog vragen zijn, kun je contact opnemen met Leandra Heeren via telefoonnummer 0172 – 200 000.